نمایندگی دوربین کانن در شرق تهران

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:52
امیر

نمایندگی دوربین کانن در شرق تهران

شرکت کانن در تهران از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش انواع دوربین آغاز کرد. این فعالیت ها که به صورت حرفه ای و فروش مستقیم بود، بعد از مدت زمان کمی توانست به فروش عمده رسیده و با توجه به تقاضای بالای مشتریان، تعداد فروشگاه های کانن رو به افزایش رفت. این فروشگاه ها که انواع محصولات کانن را در خود جای داد ،توانست در مدت زمان کوتاهی به فروش بسیار خوبی برسد. نمایندگی های کانن با توجه به سیاست شرکت در زمینه برندینگ کانن و تولید خدمات کیفی و کمی ،سعی می کنند تا زمینه مناسبی را برای فروش بیشتر محصولات کانن فراهم آورند. بنابراین ،شرکت کانن به منظور سهولت کار مشتریان خود، فروشگاه ها و تعمیرگاه هایی را تاسیس کرده است تا محصولاتی که با دست خود تولید و به فروش می رسد، به دست خود نیز تعمیر شود. بعلاوه، دوره پشتیبانی با کم ترین هزینه و گارانتی رایگان از ویژگی های خدمات پس از فروش است. گارانتی محصولات کانن بین ۱۸تا۲۴ ماه است. در این دوره، خدمات برای کاربران رایگان است. این امر باعث اطمینان بیشتر مشتری به کانن در زمینه تعمیرات کالا و خدمات می شود. خدمات پس از فروش نیز به دلیل عظمت جغرافیایی شهر تهران، به صورت منطقه ای تعریف می شود.کلیه کارشناسان خدمات پس از فروش،کارآزموده و دوره دیده هستند.


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی دوربین کانن در غرب تهران

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:51
امیر

نمایندگی دوربین کانن در غرب تهران

نمایندگی رسمی و انحصاری کانن در ایران نزدیک به‌دو دهه است که در ایران فعالیت دارد.شرکت کانن پس از تصمیم به تاسیس نمایندگی رسمی خود در ایران،نمایندگی تعمیرات کانن در ایران را نیز تاسیس کرد.بنابر تاکید بسیار زیاد شرکت کانن بر سیاست های نمایندگی تعمیرات کانن ؛تمامی سیاست های این نمایندگی توسط خود شرکت کانم اتخاذ شده است. شرکت کانن از همان ابتدای کار و فعالیت نمایندگی رسمی کانن در ایران؛به خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی تعمیرات کانن توجه ویژه ای داشته است. شرکت کانن وظایف و‌خدماتی را برای نمایندگی تعمیرات کانن در نظر گرفته است که از این طریق رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کرده است. هر فرد با خرید محصول از نمایندگی انحصاری کانن در ایران؛از گارانتی ویژه ای برخوردار می شود که با داشتن این گارانتی٬تعمیرات صحیح محصول توسط نمایندگی تعمیرات کانن را تضمین میکند. تیم تخصصی که در نمایندگی تعمیرات کانن مشغول به کار هستند ؛از افراد اموزش دیده ی آکادمی کانن در ژاپن هستند .این تیم تخصصی با ابزار حرفه ای در نمایندگی تعمیرات کانن آماده ی ارائه ی خدمات هستند.همچنین نمایندگی تعمیرات کانن تعمیر محصول با بهترین قیمت بازار را تضمین می کند. شرکت کانن و همچنین نمایندگی تعمیرات کانن در ایران توجه ویژه ای به خدمات پس از فروش دارند برهمین اساس به فعالیت ها و خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی تعمیرات کانن بسیار توجه شده است. نمایندگی تعمیرات کانن در ایران با ارائه ی خدمات پس از فروش مناسب توانسته رضایت مشتریان را بدست آورد و طبق امارهای شرکت کانن به یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات کانن تبدیل شود.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نمایندگی کانن در شمال تهران

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:49
امیر

نمایندگی کانن در شمال تهران

نماینده انحصاری کانن در ایران با توجه به سیاست شرکت کانن در زمینه برندینگ کانن و همچنان خدمات کیفی و کمی فوق العاده سعی در فراهم سازی مناسب در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کانن دارد . از این رو در جهت سهولت مصرف کنندگان محصولات کانن اعم از دوربین کانن , دستگاههای اداری کانن و سایر محصولات دست به احداث فروشگاه برای خریداران و تاسیس تعمیرگاه کانن برای مصرف کنندگان دستگاه های کانن در صورت خرابی بوده است . شرکت کانن با این رویکرد سبب می شود محصولاتی که در فروشگاه خود به فروش می رساند در تعمیرگاه خود و به دست کارشناس خود بررسی و تعمییر گردد . خدمات پس از فروش کانن شامل دوره پشتیبانی و گارانتی رایگان و همچنین دوره پشتیبانی با حداقل هزینه می باشد . ابتدا به ساکن که دستگاه خریداری شده کانن بین ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه دارای گارانتی شرکت رسمی کانن می باشد که خدمات را برای مصرف کنندگان رایگان می کند و بعد از دوره گارانتی رایگان نیز پذیرش دستگاه انجام می شود و کارشناس مربوط با توجه به خرابی دستگاه نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه تعمیری اقدام می کند که این دیدگاه اطمینان خاطر را به مصرف کنندگان محصولات و دستگاه های کانن می دهد که هم با کمترین هزینه و هم با بالاترین کیفیت دستگاه تعمیر گردد . خدمات پس از فروش کانن در تهران به علت عظمت جغرافیایی و تعدادی مردم به صورت منطقه ای می باشد که در شهرستان های بزرگ نیز به حد منطقه ای تعریف می گردد . و همچنین نکته حائز اهمیت برای طرفداران محصولات کانن در زمینه خدمات پس از فروش کانن این می باشد که کارشناسان کانن دوره دیده و کار آزموده در شرکت کانن می باشند.


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:48
امیر

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

دوربین به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات کانن و به طور حتم پرفروشترین محصول کمپانی کانن در سراسر دنیا شناخته می شود و اینکه به قدری دوربین در محصولات کانن شناخته شده و معروف است که هم در بازار دوربین یک تاز می باشد و هم در میان محصولات شرکت کانن معتبر می باشد . دوربین به دو دسته ی دوربین عکاسی کانن و دوربین فیلمبرداری کنون تقسیم می شود و طیف وسیعی از دوربین های کانن هر دو قابلیت و امکان را در دل خود جای داده اند . نمایندگی کانن اغلب برای دوربین فروشگاهی مجزا در نظر می گیرد و برای سایر محصولات کانن یا همان دستگاه های اداری کانن اعم از ( دستگاه کپی کانن , پرینتر کانن , اسکنر کانن و .. ) فروشگاهی متفاوت و جدا از هم راه اندازی می کند که البته لوازم جانبی دوربین نیز جز زیر مجموعه ی دوربین می باشد . عموما در کنار فروشگاه دوربین کانون تعمیرگاه دوربین کنون نیز قرار می گیرد تا ضمن برطرف ساختن نیاز مردم جهت خدمات و تعمیرات این اعتماد را به خریداران دوربین کانن و طرفداران این برند در جهت پشتیبانی مناسب و گارانتی کامل در زمان قید شده می دهد . دوربین کانن به علت تقاضای زیاد مردم برای خرید در هر شهعر بزرگ و به صورت منطقه ای دارای شعب فروش ( یا به صورت فروشگاه یا دفتر ) می باشد و در شهرهای کوچکتر نیز تعداد شعب کمتر می باشند . از جمله فواید نمایندگی کانن در جهت فروش دوربین این است که خریداران دوربین با خیال آسوده و با اعتماد به نماینده واقعی شرکت کانن دوربین یا وسیله مورد نظر را خریداری می کنند و از نظر گارانتی هم گارانتی اصلی کانن را شامل می شود که اطمینان وجود تعمیر در صورت خرابی به دست کارشناسان کاردان شرکت کانن را به خریداران می دهد .


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

خرید دوربین عکاسی دست دوم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:46
امیر

خرید دوربین عکاسی دست دوم

شرکت کانن یکی از معروف ترین برندهای الکترونیکی در جهان به شمار می رود.اگر کسی به دنبال خرید ماشین اداری یا دوربین باشد؛گزینه ای از محصولات کانن را در لیست خود قرار می دهد. کانن در حال حاضر محصولاتی مانند دوربین های عکاسی،دیجیتال حرفه ای و خانگی ،ماشین های اداری و…تولید می کند. کانن کار خود را در توکیو اغاز کرد.این کمپانی در سال ۱۹۳۳ در یک کارگاره کوچک شروع به کار کرد.در سال ۱۹۳۴اولین دوربین با شاتر سطحی کانن رونمایی شد. در سال ۱۹۳۹ با توجه به فروش خوب دوربین های عکاسی ،کمپانی کانن تصمیم به تولید لنز دوربین گرفت و اولین لنز سری Serena به بازار روانه کرد. شرکت کانن همیشه سعی داشت طیف گسترده ای از حرفه ها تا اماتورها را شامل شود.به طور مثال می توان به اقدام شرکت کانن در دهه ی نود میلادی اشاره کرد. شرکت کانن در دهه ی نود میلادی برای گسترش محصولات خود در بازار غیرحرفه ای اقدام به تولید دوربین های نیمه حرفه ای کرد. دوربین های نیمه حرفه ای امروزه جز پرفروش ترین های بازار دوبین هستند. تمایل به گسترش فعالیت ها در بازار حرفه ای و اماتورها و ارایه خدمات پس از فروش تنها بخشی از خدمات ارایه شده از سوی این شرکت است.


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید دوربین کانن دست دوم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:44
امیر

خرید دوربین کانن دست دوم

شرکت کانن یک شرکت ژاپنی است و به صورت تخصصی به تولید محصولاتی مانند دوربین عکاسی، دستگاه های فتوکپی و چاپگرها می پردازد. بدون شک آوازه ی دوربین های عکاسی این شرکت ژاپنی به گوش شما هم رسیده است. در کشور ما نیز، دوربین های این شرکت که محصولات با کیفیتی ارائه می کند، به فروش می رسد. شما می توانید به راحتی به مدل های مختلف دوربین های این شرکت دسترسی داشته باشید. آن ها را با هم مقایسه کنید و بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین مناسب خود را انتخاب کنید. با توجه به اینکه بازار دوربین های دیجیتال بسیار متنوع و جذاب می باشد و شاید به جرات بتوان گفت که یکی از محبوب ترین بازارهای ایران است، ممکن است به خاطر تنوع محصولات قبل از خرید دچار سردرگمی شوید. برای رهایی از این سردرگمی ها می توانید به نمایندگان کانن در کشورمان مراجعه کنید. نمایندگی های کانن در ایران، به شما خدمات قبل از فروش و خدمات پس از فروش ارائه می دهند. قبل از خرید می توانید با مشاوران تماس حاصل کرده و از آن ها برای خرید مشاوره بگیرید. شعار اصلی نمایندگان کانن مشتری مداری و توجه به حقوق خریداران محترم می باشد . شما عزیزان می توانید به راحتی محصولات متنوع شرکت کانن مانند انواع دوربین های دیجیتالی و لوازم جانبی را خریداری کرده و از کیفیت محصولاتی که می خرید کاملا مطمئن باشید. در نظر داشته باشید بهترین محصولات کانن هم چون در نهایت قطعات سخت افزاری هستند، پس از مدتی به دلیل استهلاک نیاز به رسیدگی خواهند داشت. از این بابت هم هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت، بهترین و متخصص ترین افراد در نمایندگی از شرکت کانن برای ارائه خدمات به شما آماده هستند. لحظاتی سرشار از شادی را همراه دوربین های کانن برای شما آرزو می کنیم.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فوش دوربین کانن دست دوم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:43
امیر

فروش دوربین کانن دست دوم

خریداران محترم می توانند پیش از حضور در نمایندگی کانن مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت کانن با کارشناسان آموزش دیده ما در دوره های کانن(در اروپا و زاپن) در میان بگدارند و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. محوریت و شعار اصلی نمایندگی کانن از زمان تاسیس مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان محترم بوده است. نمایندگی کانن تمامی فعالیت های خود را در جهت رضایت مشتریان محترم برنامه ریزی کرده است. مهمترین هدف در نمایندگی کانن ایجاد رضایت در کاربران و ارائه ی خدمات هر چه بیشتر در زمینه فروش دوربین کانن و ماشین های اداری کانن بوده است. تمامی کارشناسات فروش و مهندسین فنی در نمایندگی کانن طی دوره های مختلف توسط شرکت کانن در زاپن یا اروپا آموزش دیده اند تا با آشنایی کامل به علوم عکاسی و نورپردازی بتوانند مشتریان را راهنمایی نمایند. نمایندگی کانن با فراهم سازی دستگاه های پیشرفته و ایجاد رضایت مستقیم با شرکت کانن در زاپن از طریق شبکه ی اینترنت , امکان تشخیص اصلت دستگاه خریداری شده و سال تولید آن و کار کرده نبودن دوربین را دارند.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دوربین کانن دست دوم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:40
امیر

دوربین کانن دست دوم

نمایندگی کانن طی سال های متوالی به عنوان قدرتمندترین و معتبر ترین شرکت در زمینه فروش محصولات کانن معرفی شده است و همواره به عنوان مرکز معتمد و منتخب مشتریان کانن مطرح شده است. تمامی محصولات عرضه شده در نمایندگی کانن با گارنتی خود کمپانی کانن و به صورت اورجینال می باشد. نمایندگی کانن انجام دهنده ی کلیه ی خدمات فروش و پس از فروش مرتبط با محصولات کانن اعم از تعمیرات و عیب یابی و آموزش استفاده بعد از خرید دوربین های عکاسی و فیلمبرداری , دستگاه های فتوکپی , پرینتر های تک کاره و چند کاره و اسکنر ها به مصرف کنندگان گرامی در ایران می باشد. مصرف کنندگان محترم محصولات کانن میتوانند با مراجعه به نمایندگی کانن حرفه ای ترین خدمات مرتبط با دستگاه خود را دریافت کنند. کلیه ی خدمات صورت گرفته در نمایندگی کانن توسط مهندسین و کارشناسان متخصص در زمینه های محصولات کانن بر اساس آخرین متد ها و استاندارد های جهانی صورت و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا صورت می گیرد. کارشناسان و مهندسین نمایندگی کانن به تمامی قطعات نرم افزاری وسخت افزاری محصولات کانن آشناییت دارند و بر آن ها تسلط کامل دارند و با بهترین ترفند ها محصولات کانن رو تعمیر و آموزش می دهند


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دوربین عکاسی دست دوم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:37
امیر

دوربین عکاسی دست دوم

کارشناسان نمایندگی کانن در هنگام خرید دوربین های دسته دوم، آن ها را از لحاظ الکترونیکی، مکانیکی و نرم افزاری مورد بررسی دقیق قرار می دهند و پس از آن دوربین ها از لحاظ کیفیت قیمت گذاری می شود. بسیاری از این دوربین ها هیچ مشکل فنی نداشته و تنها به دلیل کارکرده بودن قیمت مناسب تری نسبت به دوربین های نو دارند. بنابراین دوربین دسته دوم کانن می تواند از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و با کیفیت بالا سال های سال تصاویر مورد علاقه شما را ثبت کند. دوربین های دسته دوم کانن شامل مدل های مختلف از کامپکت تا DSLR بوده و متناسب با مدل، کارکرد و ایرادات دستگاه دارای قیمت های متفاوتی می باشد. برای خرید و فروش انواع دوربین دسته دوم کانن به نمایندگی رسمی کانن در ایران مراجعه نمایید زیرا ما دوربین شما را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنیم و در صورتی که نیاز به خرید دوربین دسته دوم کانن دارید این دستگاه را با نازل ترین قیمت نسبت به بازار در اختیار شما قرار می دهیم و همچنین این اطمینان را به شما خریداران عزیز می دهیم که دوربین خریداری شده کاملا با ضمانت نمایندگی canon می باشد .


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش دوربین عکاسی دست دوم

چهارشنبه 22 خرداد 1398
16:35
امیر

فروش دوربین عکاسی دست دوم

دوربین دسته دوم کانن : با توجه به افزایش نرخ ارز در یک سال گذشته، شاهد سود بی سابقه قیمت دوربین های عکاسی و فیلم برداری بودیم. در این میان خرید دوربین نیز همچون دیگر اقلام الکترونیکی و دیجیتالی برای بسیاری از اقشار جامعه مشکل شده است. از این رو خرید دوربین دسته دوم می تواند علاوه بر رفع نیاز شما، هزینه پایین تری را به همراه داشته و صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. دوربین دسته دوم کانن در وب سایت های فروش لوازم دسته دوم و فروشگاه های سطح شهر موجود است. اما خرید دوربین دسته دوم همچون گوشی موبایل و خودرو، باید به همراه اطلاعاتی باشد تا باعث منفعت افراد سودجو نشود. بهترین راه برای اطمینان از خرید دوربین دسته دوم کانن، مراجعه به نمایندگی رسمی کانن و یا وب سایت های معتبر این نمایندگی ها همچون namayandegi-canon است.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]